Често задавани въпроси

1. Какво представлява електронния билет?

Електронният билет е официален документ, предоставящ достъп до дадено събитие. Получавате го като електронен документ във вашата електронна поща. За да влезете на място на събитието:

2. Съхраняване и копиране на билета?

Единствено купувачът е изцяло отговорен за безопасността и защитата на билета от копиране. Ако билета бъде копиран, достъпът до събитието ще бъде осигурен за билета, който е представен първи на пропуска.

3. Мога ли да заменя билета си за друго място или друго събитие?

Такива промени не са възможни. Моля, бъдете внимателни при покупката на билети.

4. В билета фигурира моето име, може ли мой приятел да го ползва?

Да, може :) Билетите съдържат името на купувача, но всеки може да ги ползва. На пропуска се сканира баркодът на билета!

5. Какво да направя, ако електронният билет не се появи в електронната ми поща?

Първо проверете дали плащането ви е минало успешно. След това може да проверите папка СПАМ в електронната ви поща, както и папка „Рекламни съобщения“ (напр. в Gmail). Ако сте проверили навсякъде и не сте намерили електронния билет, моля пишете ни на: info@ticketbest.bg. Ще ви изпратим билетите!

6. За какво се плаща „такса обслужване“?

Таксата за обслужване включва:

7. Събитието е отменено :( Сега какво?

Приемането на билети и връщането на пари в случай на анулиране, замяна или прехвърляне на събития се извършва само при получаване на официално писмо от Организатора. Връщанията се приемат само за билети, закупени на сайта www.ticketbest.bg или в бюрата за билети, посочени в официалното писмо на организатора, чийто списък е посочен на сайта и/или в офисите за продажба. Връщането на номиналната стойност на билета се извършва в рамките на периода, посочен в сайта.

8. Какво трябва да направя, за да получа обратно парите си, когато събитието е отменено?

Възстановяването на средства може да бъде извършено само на лицето, което е заплатило номиналната стойност на билета, т.е. до банковата сметка, от която е извършено плащането.

9. Не искам вече да получавам поща и реклама! Какво трябва да направя?

Имате право по всяко време да прекратите абонамента си за нашия бюлетин, следвайки указанията посочени в самите бюлетини на Тикет Бест БГ (които получавате във вашата поща). По всяко време може да откажете и обработката на личните си данни и да изтриете профила си от системата на Тикет Бест БГ, но имайте предвид, че в този случай ще изгубите архивната информация за всички закупени от вас билети.